onsdag den 22. maj 2013

Alle gode gange 3 !

Nå, det er halvandet år siden sidst og kvanen spirer helt sindsygt på altanen! Efter besvær med russiske hackere og andet sjov har jeg endelig fået bloggen op at køre igen.
Der er masser af materiale at komme med. Jeg har bl.a. arbejdet videre med opskrifter og leksika. Ydermere er jeg begyndt at sejle med Havhingsten nede fra Vikingeskibsmuseet i Roskilde. Og i den forbindelse fik jeg sidste sommer muligheden for at lave mad med Steve og Gill fra River Cottage på Samsø i forbindelse med Hingstens sommertogt. Her var der også topkokke fra bla. Ilse Made badehotel og vi fik kreeret en masse mad ud fra konceptet Ny Nordisk Vikingemad. Mere om det i et senere indlæg.
Alt i alt er der sket rigtig meget som jeg glæder mig til at dele med jer her på bloggen. Så nu håber jeg bare at ordsproget "Alle gode gange 3,, har noget i sig  ;D

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage til Køkken Andrimner! Glæder mig til nye lækre opskrifter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Der er masser i gære.

      Slet